مصاحبه آرشیو خبر ها
هیچ بازیکنی علاقه ای به کنار گذاشتن فوتبال ندارد

هیچ بازیکنی علاقه ای به کنار گذاشتن فوتبال ندارد

شماره یک جهان و یکی از محبوب ترین بازیکنان حال حاضر دنیای فوتبال، جان لوئیجی بوفون کسی که این روزها شرایط فیزیکی و علمکردش درون دروازه و حتی تصمیماتش برای آینده بیشتر توجهات را به خود جلب کرده و اکثر رسانه ها می کوشند تا با تهیه گزارش از این سنگربان بزرگ، پیش از سایرین از نظر او برای اینده اش باخبر شوند.

 

اما به نظر می رسد سوپر جیجی، همچنان تمایلی به تصمیم گیری نهایی و یا شاید ابراز نظر شفاف دراین خصوص ندارد و ترجیح می دهد طی ماه های آتی با توجه به نتایج و البته عملکرد خود تصمیمی درست و بی نقص بگیرد.

 

مایوریتزیو کاستانزا، گوشه ای مصاحبه اش را که فرداشب از کانال 5 ایتالیا پخش خواهد شد را در اختیار رسانه ها گذاشت.

 

بله، روزهای سختی بود بعد از عدم صعود به جام جهانی، می خواستم که دوران حرفه ایم را در جام جهانی به پایان برسانم، این یک فرصت بسیار عالی برای پایانی به یادماندنی و خوش برایم بود. و چه زیبا می شد که اگر با حضور در فینال به پایان می رسید، متاسفانه این طور نشد. البته حتی در 40 سالگی هم تصور می کنم که باید با احساسات در این خصوص صحبت کنم، به عقب برمیگردم و می بینم که این یک موضوع خاص است، من همیشه تلاشم را برای تیم انجام دادم و همیشه جزیی از نقاط قوت تیم بودم و نمی خواهم که مانند یک بار سنگین دیده شوم.

 

وارثی برای بوفون

 

مطمئنا جیجو ،دوناروما در این لحظات با بهترین نمایش ها شایستگی خود را نشان داده، اما دو سه سنگربان جوان دیگر نیز هستند که به نظر من از شانس خوبی برخوردارند.

 

اما کالچوپولی، مسئله ای که نمی تواند به راحتی از مصاحبه ها و گفت و گوها کنار زده شود. بوفون در این باره با تاکید مجدد به وفاداری همیشگی به بانوی پیر می گوید:

 

این مسئله مرا بسیار ناراحت و دچار مشکل کرد. من وفاداری در ورزش را همراه هم تیمی هایم نشان دادم. مسئله ای که مرا شدیدا ناراحت کرد این بود که این یک نامردی علیه ورزش بود، مسئله ای که به هیچ وجه شایسته نبود. به کسی انتقاد نمی کنم ولی لازم است دوباره کسانی که مرا عصبی کردن را مرور کنیم.

 

و اما اینده و تصمیم برای ادامه و یا کنار گذاشتن دنیای حرفه ای، در مجموع مصاحبه های این روزها بیشتر سمت و سویی این موضوع می چرخد.

 

نمی توانم دروغ بگویم و یا اظهارات کذب ورزشی را داشته باشم. باید با مدیر صحبت و ملاقات داشته باشم. تا پایان فصل که قرارداد همکاری ما پابرجاست، در جلسات در خصوص شرایط و انتخاب نهایی نظر خواهیم داد، واقعیت این است که بازیکنان تمایلی به کنار گذاشتن فوتبال ندارند.

 

زندگی شخصی و صحبت های بوفون که در ابتدا به آلنا سردووا اشاره میشود.

 

آلنا، کسی که باید از او تشکر کنم، همراه او ده سال بسیار عالی و زیبا را همراه فرزندانم داشتم. او همه کار برای من انجام داد، فرزندان بسیار خوبی داریم. احترام بسیار زیادی برای او قائلم و البته احترام و احساسات بسیار زیادی نیز از او دریافت کردم و توانستیم زندگی زیبایی را رقم بزنیم.

 

اما زندگی تازه و ایلاری دامیکو

 

من فکر میکنم که ایلاری واقعا زن ویژه و استثنایی ست و به اعتقاد من رابطه ما فوق العاده است و در اینده این ارتباط و زندگی ما کامل تر میشود.

 

جیجی به دوره ای از افسردگی اشاره می کند:

 

دوره هایی در زندگی هستند، شاید مانند گذشتن از دوره جوانی و رسیدن به مرز پختگی و بالغ شدن، شما با چالش هایی روبرو میشود، انگار در یک سیاه چاله قرار دارید و همواره درکلنجار هستید و این درگیری شما را بی حوصله و درگیر می کند، حسی که باعث میشود حتی هیچ نصیحتی را گوش نکنید. یک نوع بی تفاوتی که در نهایت به افسردگی می انجامد. این یک حالت بسیار ناراحت کننده و ناخوش آیند است به ویژه برای کسی که شاد و خنده رو بوده، مانند من. این بدترین چیز ممکن است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: